شاركها:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

آیا سنگ پا پوکه معدنی است؟

سنگ پایی که از گذشته تا به امروز در حمام جهت تمیزی کف پا از آن استفاده می‌شود، همان پوکه معدنی می‌باشد. امروزه مدل‌های مصنوعی از سنگ پا در بازار عرضه شده که پوکه معدنی نبوده و تنها سبک و متخلخل هستند و می توان با آنها سایندگی کف پا را انجام داد، اما جنس آنها غیرطبیعی بوده و پوکه معدنی نیستند.

پوکه معدنی سمنان چیست؟

پوک سمنان یک سنگ فوق العاده متخلخل با وزن پایین می‌باشد که در دسته سنگ‌های آذرین قرار دارد و از استحکام بالایی برخوردار است. با کمک پوکه سفید سمنان و نوع سیاه رنگ آن به صورت کاملاً طبیعی انواع سنگ پا در اندازه‌های متعدد تولید و عرضه می شود. پوک سمنان در اندازه‌های مختلف از حدود یک میلی‌متر تا اندازه یک پاره سنگ موجود است.

از پوکه معدنی سمنان معمولاً در صنعت‌هایی شامل دکوراسیون داخلی، راهسازی، ساختمان سازی، تصفیه آب، تولید لوازم بهداشتی، نساجی و تولید سنگ پا استفاده می‌شود.‌

سنگ پا چیست؟

از قدیم در حمام‌ها برای تمیز کردن و صاف کردن کف پا از سنگ پا استفاده می‌شد و مردم به دلیل فواید فراوان سنگ پا، آن را از ضروری ترین وسایل حمام می دانستند. از پوکه معدنی  یا همان سنگ پا در اندازه‌های متنوع برای رفع سلول‌های مرده کف پا استفاده شده و علاوه بر آن خاصیت‌های بی‌شماری دارد.

مواد مذاب و داغ حاصل از فعالیت‌های آتشفشانی بعد از خروج از دهانه آتشفشان و سرد شدن بر روی زمین، به شکل پوکه‌های معدنی با تخلخل بالا در آمده و استفاده‌های زیادی دارند. این تخلخل بالا در پوکه معدنی و سایر قابلیت‌های آن باعث شده تا از آن به عنوان سنگ پا در حمام جهت لایه برداری و تمیزی کف پا استفاده شود.

سنگ پای معدنی یک محصول کاملاً طبیعی و مفید تهیه شده از گدازه‌های داغ آتشفشان می‌باشد که استفاده از آن می‌تواند برای سلامت شما بهترین گزینه ممکن باشد. سنگ پای صنعتی ویژگی‌ها و قابلیت‌های سنگ پای معدنی تهیه شده از پوکه‌ را نداشته و فقط برای ساییدگی کف پا مناسب است.

سنگ پایی از جنس پوکه معدنی

باید بدانید سنگ پا در جنس پوکه معدنی کاملاً محصولی طبیعی و پرخاصیت برای استفاده می‌باشد و با مدل های مصنوعی بسیار متفاوت است. با استفاده از پوکه سمنان در اندازه های کوچک تر اقدام به تولید سنگ پا کرده و دارای مزیت های فراوان می باشد.

معمولاً سنگ پاهای تولید شده از پوکه معدنی سفید یا سیاه سمنان، مستحکم‌تر بوده و حفره‌های بزرگ‌تری بر روی سطح آن وجود دارد. سنگ پا در جنس پوکه معدنی در مقایسه با نوع مصنوعی یا پلاستیکی آن، کارایی بهتری داشته و با آن می‌توان لایه برداری کف پا را بهتر انجام داد.

سنگ پای طبیعی تهیه شده از پوکه معدنی سمنان نسبت به نوع مصنوعی کمتر جرم گرفته و برای مدت زمان طولانی می‌توان از آن در حمام استفاده کرد. سنگ پای غیر طبیعی که از پوکه معدنی تولید نشده و جنس مصنوعی دارد، خیلی زود تمام حفره‌های موجود بر روی سطح آن جرم گرفته و بسته شده و باید تعویض گردد.

سنگ پایی از جنس پوکه معدنی 

مزیت لایه برداری پوست پا با کمک سنگ پا یا همان پوکه معدنی

می‌توانید برای رفع پینه‌های پوستی در نقاط مختلف بدن به خصوص کف پا از پوکه معدنی یا همان سنگ پا استفاده کنید. با استفاده از پوکه معدنی می‌توانید خیلی راحت میخچه ظاهر شده در لای انگشتان یا کف پا را از بین ببرید‌.

برای زیبایی پوست کف انگشتان و کف پا استفاده از سنگ پا یا همان پوکه معدنی سمنان بسیار توصیه می‌شود و تاثیر فراوان دارد. با تهیه کردن سنگ پا در جنس طبیعی پوکه سمنان می‌توانید تمام ترک‌های پای خود را کاهش داده و حتی موهای زائد خود را با آن از بین ببرید.

مزیت استفاده از سنگ پا تهیه شده از پوکه معدنی برای سلامتی

استفاده از پوکه معدنی برای لایه برداری کف پا، مزیت‌های فراوانی برای سلامتی داشته که عبارتند از:

  • می‌توانید با کمک پوکه معدنی تحریک پوستی لازم را در کف پا ایجاد کرده و آن را به طور کامل ماساژ بدهید که در شما حس آرامش ایجاد خواهد کرد.
  • استفاده از سنگ پا طبیعی برای تنظیم قند خون فوق العاده مفید است.
  • استفاده از پوکه معدنی یا سنگ پا برای کم شدن درد معده و سر بسیار عالی است.
  • سنگ پا یا پوکه سمنان برای ایجاد گردش خون بهتر در کف پا بسیار مفید است.
  • استفاده از سنگ پا طبیعی در جنس پوکه معدنی موجب چربی سوزی بیشتر در بدن و تقویت سیستم متابولیسم می‌شود.
  • بدون هیچ گونه خراشیدگی یا آسیب کف پا را لایه برداری کرده و به شکل عمیق تمیز می کند.
  • پوکه معدنی یا سنگ پای تهیه شده از آن، برای تمیزی و روشنی پوست کف پا کارایی زیادی دارد.

کارایی پوکه معدنی یا سنگ پا

معمولاً از پوکه معدنی سمنان در رنگ‌های سفید و سیاه برای فعالیت‌های صنعتی استفاده فراوان می شود. پوکه سفید سمنان و نوع سیاه رنگ آن در تولید سازه‌های ساختمانی و مصالح آن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن با کمک پوکه سمنان بهترین سنگ پا در جنس طبیعی با خاصیت فوق العاده زیاد تولید شده که می‌توان از آن برای لایه برداری تمام سلول‌های مرده کف پا استفاده نمود. می‌توانید برای لایه برداری پوست دستان و کف پای خود از پوکه سمنان یا همان سنگ پای طبیعی تهیه شده از آن، استفاده کنید.

تخلخل فراوان موجود در پوکه‌های معدنی باعث شده است که این سنگ طبیعی برای تمیزی کف پا بهترین محصول ارگانیک باشد، ولی بعد از مدتی منافذ آن بسته شده که باید نسبت به تعویض سنگ پای خود اقدام کنید.

سخن پایانی

پوکه معدنی سمنان یک محصول فوق العاده طبیعی حاصل از فعالیت‌های آتشفشانی می‌باشد که از آن در صنعت های گوناگون استفاده بی شماری می شود. یکی از استفاده‌های رایج پوکه معدنی از دیرباز، تمیزی پوست پا و سایر نقاط بدن با کمک آن می باشد، زیرا این سنگ بسیار سبک وزن بوده و با منافذ و تخلخل آن می توان خلی راحت لایه برداری کف پا را انجام داد.

با پوکه سمنان، بهترین سنگ پاهای طبیعی در اندازه های متعدد تهیه شده که خاصیت آنها چندین برابر نسبت به نوع صنعتی یا پلاستیکی سنگ پا می باشد. افراد با بیماری دیابت نوع ۲ می‌توانند جهت تنظیم کردن قند خون خود از پوکه معدنی یا سنگ پا استفاده کنند، اما باید در استفاده از آن احتیاط لازم را داشته باشند.

اسمحوا لنا أن نعرف ما هو رأيك

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *