برای اطلاع از قیمت هر تن زئولیت معدنی ساختمانی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.یکی از اصلی ترین و پر طرفدار ترین کاربردهای زئولیت،استفاده از زئولیت در صنعت ساختمان سازی می باشد.اگر شما هم برای اولین بار جذب پوکه معدنی سفید سمنان شده اید و می خواهید از امکانات و فواید بی نظیر این محصول بهره ببرید و شاهد تغییرات چشمگیری در زمینه کاریتان شوید؛ به شما پیشنهاد می کنیم این ماده معدنی را به طور مستقیم و به صورت عمده یا جزعی از شرکت فتح البرز دامغان تهیه کنید چرا که بی شک در این زمینه یکی از با تجربه ترین و مطعن ترین ها می باشند.

 در این میان، صنعت ساختمان سازی به عنوان یکی از مهم ترین عرصه های مصرف زئولیت، از مزایای منحصر به فرد این ماده بهره مند می گردد. در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی اجمالی خواص و ویژگی های زئولیت، به کاربردهای آن می بپردازیم.
قیمت زئولیت

زئولیت طبیعی (كلينوپتيلوليت) چیست؟

در پاسخ این سوال که زئولیت طبیعی چیست؟ باید گفت که،استفاده وسيع و روز افزون از زئوليت ها منجـر بـه انجـام مطالعـات متعـددي بـرروي سـاختار آنها شده است.گفتنی است که زئوليت هاي طبيعي ارزان و فراوان بوده. اما داراي ناخالصي هایی مانند: گـچ،فلدسپار، كلسيت، كوارتز، هاليت و ديگر تركيبات مي باشند.که ممکن است جداسازي ناخالصي آنها گران بـوده و مقـرون بـه صـرفه نباشـد.(قیمت هر تن زئولیت معدنی ساختمانی)

مزایای استفاده از زئولیت در بتن

در ادامه مقاله قیمت هر تن زئولیت معدنی ساختمانی به مزایای زئولیت در بتن نیز می پردازیم:

  • بهبود مقاومت و دوام بتن
  • بهبود تراکم زیر ساختار های بتن
  • مقرون به صرفه و ارزان قیمت
  • بهبود کارایی سازه های بتنی در محیط هایی با شرایط نامناسب
  • پر شدن حفره های موجود در بتن و در نتیجه کاهش تخلخل و نفوذ پذیری
  • افزایش عمر مفید سازه های بتنی
  • و غیره

قیمت زئولیت دامی

برای اطلاع از قیمت زئولیت دامی می توانید با مشاوران فتح البرز در تماس باشید.ما مفتخریم شما را از لحظه خرید تا سود آوری و توسعه کسب کارتان یاری دهیم.از شرکای ما دیدن کنید، shoes – رهبران کفش های مد روز!

قیمت زئولیت

آیا برای خرید زئولیت نیاز به مشاوره دارید؟

خوشبختانه شرکت بزرگ فتح البرز با دارا بودن مشاوران عالی رتبه پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه بهبود کسب و کارتان می باشد.

قیمت هر تن زئولیت معدنی ساختمانی

نوع زئولیتبهای هر تن
زئولیت پودری سایز 0-1 میلیمتر فله350000 تومان
زئولیت پودری سایز 0-1 میلیمتر کیسه شده650000 تومان
زئولیت گرانول سایز 1-3 میلیمتر فله350000 تومان
زئولیت گرانول سایز 1-3 میلیمتر کیسه شده650000 تومان
پوکه کفسازی سمنان سایز نخودی فندقی فله ( 12- 24 میلیمتر )250000 تومان
پوکه کفسازی سمنان سایز عدسی فله ( 3 -10 میلیمتر)250000 تومان
زئولیت کشاورزی1000000 تومان

به این منظور برای قیمت هر تن زئولیت کافی است از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر با شماره تماس های زیر09123105877، 02144950550 تماس بگیرید و با مطرح کردن نوع کسب و کار خود بهترین مشاوره را جهت بهبود و گسترش کسب و کارتان از ما دریافت کنید.