به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

خرید زئولیت مرغداری سمنان

استفاده از زئولیت در مرغداری

استفاده از زئولیت در مرغداری

یکی از مشکلات اساسی و مهم در مرغداری های بزرگ، بوی بسیاری بد ساطع شده از مدفوع طیور همچنین وجود گازهای سمی و رطوبت بستر می‌باشد.که به همین خاطر پیشنهاد می شود از زئولیت بستر مرغداری استفاده کنید.زئولیت ها به دلیل داشتن قابلیت بسیار زیاد جذب آمونیوم و آب و لغزنده نشدن، گزینه بسیار مناسبی در این زمینه می‌باشند.

گفتنی است که با خرید زئولیت مرغداری سمنان می‌توان میزان بو نامطبوع و رطوبت بستر را کاهش داد.

فواید استفاده از زئولیت در تغذیه دام و طیور

1) افزایش هضم و جذب مواد مغذی

زئولیت (کلینوپتیلولیت) موجب کند شدن حرکت خوراک در دستگاه گوارش میشود. بدین وسیله موجب افزایش هضم و جذب مواد مغذی میگردد. همچنین با برخی از ترکیبات سمی مانند اوره، آمونیاک، نیتروژن، عناصر سنگین و مواد دیگر نیز متصل شده و به طور پایدار از سو هاضمه پیشگیری می کند.(خرید زئولیت مرغداری سمنان)

2) جذب سموم قارچی توسط زئولیتهای طبیعی و مصنوعی (سنتیک)

بدلیل اینکه بیش از یک چهارم محصولات کشاورزی جهان به سموم قارچی آلوده هستند، که این موضوع موجب کاهش ارزش غذایی محصولات شده و همچنین سبب افت کیفی و کمی در تولیدات دامی و طیور می‌گردد. به منظور رفع این مشکلات از زئولیت(زئولیت بستر مرغداری) استفاده می کنند.

گفتنی است که آلومینیوم سیلیکات های تجاری با اتصال انتخابی به سموم قارچی مانند آفلاتوکسین ها مانع از جذب آن ها از روده باریک می‌گردند. و بوسیله همین خاصیت زئولیت ها در جذب سموم کیتهای تشخیص سریع اینگونه سموم توسط دانشمندان از دانشگاه ابداع گردیده است در ساختمان این کیتها لوله‌هایی تعبیه شده که با زئولیتهای خاص پر می‌شود. این ستون از زئولیتهای توانایی جذب مقدار معینی از سموم قارچی را دارند.

3)تصفیه هوا و کاهش بو در مرغداری ها

با توجه به تحقیقاتی که در جهت بهبود هوای محیط مرغداری انجام شده است، از زئولیت به عنوان تصفیه کننده هوا استفاده می شود.به همین علت است که خرید زئولیت مرغداری سمنان پیشنهاد می شود.

که طبق این تحقیقات با عبور هوای مملو از آمونیاک از سینی های حاوی زئولیت(کلینوپتیلولیت) پودر شده، ۱۵ تا ۴۵ درصد از آمونیاک محیط بوسیله زئولیت جذب می گردد.

حتی اگر زمان تماس هوا با زئولیت(زئولیت بستر مرغداری) کمتر از یک ثانیه باشد. به کار گیری این روش برای تصفیه هوا، علاوه بر کاهش شدت بوی نامطبوع در مرغداری بدون اتلاف گرمای سالن، شرایط بهداشتی مرغداری را از نظر کاهش شیوع بیماری ها بهبود می بخشد.

مزایای مصرف زئوليت در خوراک مرغ مادر و تخم گذار

از مزایای قابل توجه خرید زئولیت مرغداری سمنان و استفاده از زئولیت خوراکی در جیره غذایی مرغ مادر و تخم گذار نیز می توان به موارد زیر اشاره كرد:

  •  باعث تنظيم جذب كلسيم و فسفر و در نتيجه افزایش استحكام پوسته تخم مرغ می شود.
  •  ايجاد سلامتی بيشتر در مرغ مادر و انتقال آن به جوجه
  •  جايگزينی در خوراک روزانه طیور به جای ذرت و كنجاله
  •   جلوگيري از مسموميت قارچی
  • زئولیت خوراکی موجب كاهش رطوبت مدفوع و بستر در نتيجه اختلال در چرخه زندگی كوكسيديا

آیا برای خرید زئولیت مشاوره ام دارید؟

آیا برای خرید زئولیت مشاوره ام دارید؟

همیشه پیدا کردن یک جای مطمئن و امن برای واگزاری و حل تمامی مشکلات کار بسیار دشواری می باشد،شما می توانید با خرید زئولیت مرغداری سمنان از شرکت فتح البرز دامغان شاهد حل تمامی مشکلات خود در مرغداری یا دامداری خود باشید.زئولیت ها مواد معدنی بسیار مفیدی هستند که در انواع زمینه ها به کمک شما آمده و مشکلاتتان را حل می کنند.

در کارخانه و معدن شرکت فتح البرز تمامی سایز های مورد نیاز مشتریان بویژه در سایزهای عدسی و نخودی فندقی جهت صنعت ساختمان تولید می شود.به همین علت این پوکه در اندک زمان بسیار مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

خوشبختانه شرکت بزرگ فتح البرز با دارا بودن مشاوران عالی رتبه پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه خرید زئولیت مرغداری سمنان و بهبود کسب و کارتان می باشد.

به این منظور کافی است از ساعت ۸ صبح تا 17 بعد از ظهر با شماره تماس های زیر تماس بگیرید و با مطرح کردن نوع کسب و کار خود بهترین مشاوره را جهت بهبود و گسترش کسب و کارتان از ما دریافت کنید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *